Wednesday 20 February 2013

4 weeks until Spring and a challenge: „In The Magic Forest”/ 4 tygodnie do wiosny i wyzwanie "W Magicznym Lesie"


Last Friday my daughter brought home from pre-school a beautiful daffodil, and in our garden snowdrops are blooming and crocuses too, Spring is coming in large and bold steps.
With these thoughts in mind, I made 'Spring Angels' from salt dought: Preludes of Spring as well as Spring Faeries. 

W zeszły piątek moja córeczka przyniosła z przedszkola pięknego żonkila, a w naszym ogrodzie kwitną przebiśniegi i krokusy, idzie wiosna wielkimi krokami.
Z tą myślą zrobiłam wiosenne anioły z masy solnej: Zwiastuny Wiosny oraz Wiosenne Wróżki.

 Preludes of Spring/ Zwiastuny Wiosny

 
Spring Faeries/ Wiosenne Wróżki



I've nominated both groups to the competition "In theMagic Forest" to Diana from the blog Diana Art.
  
Obie grupy zgłaszam na wyzwanie "W magicznym lesie” u Diany z blogu Diana Art.

6 comments:

  1. brawo!świetny pomysł w tym temacie:)
    i życze sobie by spełniły swoją rolę!!WIOSNO COME ON!!!!!

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę pierwszych oznak wiosny, u mnie jak na razie same zwały śniegu i jeszcze dosypuje!!!! Proszę podesłać nam tu wiosnę!!!!

    ReplyDelete
  3. Dziekuję za udział w wyzwaniu, piekne aniołki

    ReplyDelete
  4. Witaj:)
    w wolnym czasie poszukam strony z nauką haftu;)jest łatwy i przyjemny!!!

    ReplyDelete
  5. Super te aniołki:) Podoba mi sie tez bardzo żonkil...
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  6. Wesołych Świąt, cudne Aniołki z "bierdonkami" - jak mawia moje dziecię:)

    ReplyDelete