Tuesday 19 February 2013

Enduring love, unchanging each day.../ Miłość trwająca codziennie niezmiennie...

I wish you that sort of love!/ Takiej miłości Wam życzę!

Still in the arms of Valentine's Day I made some cute Valentine's angels from dyed salt-dough, using Natalia's tutorial from the blog Sztuka niepoważna
Natalia has lots of interesting ideas, and I've learnt a lot from her.


Jeszcze w ramach Walentynek zrobiłam z barwionej masy solnej walentynkowe słodziaki, wykorzystałam tutorial Natalii z blogu Sztuka niepoważna
Natalia ma dużo ciekawych pomysłów, wiele się od niej uczę.


  
Some time ago I took part in the 'Exchange of Love' competition at Morrora. This is what the postman brought me today. A lovely notebook, a felt gingerbread man for hanging and small pincusions. I was particularly charmed by the four-leaf clover. It will be attached to my handbag. Lots of useful things to do with serviettes for decoupage, knick-knacks for scrapbooking, sweets as well as beautiful Valentine's cards made by 'mathematical embroidery.' Thank you my blog-mate Iwona from the blog Handmade Art  whom sent me these gifts.
  
Jakiś czas temu wzięłam udział w Miłosnej wymianie u Morrory. Oto co dziś przyniósł mi listonosz. Wspaniały notes, filcowe zawieszki i poduszeczki. Urzekła mnie koniczynka. Będzie zawieszką do mojej torebki. Mnóstwo przydasi w postaci serwetek do decoupagu, drobiazgów do scrapbookingu, słodkości oraz przepiękną kartkę walnetynową wykonaną haftem matematycznym. Dziekuję mojej blogowej koleżance Iwonie z blogu Handmade Art gdyż to ona mnie obdarowała.








4 comments:

  1. Super maluchy! I dziękuję, że podzieliłaś się linkiem, chętnie zaglądnę :)
    Ciesze się, że wszystko dotarło i mam nadzieję, że się podoba ;D
    Pozdrawiam, Iwona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne że się podoba, włożyłaś tyle pracy i takie doskonałe wszystko. Az drżę czy moja paczka się spodoba.

      Delete
  2. Marto, dziękuję za cukierki które do mnie przysłałaś, Aniołek niestety nie przetrwał tej drogi:( Wszystko mi się przyda i jest w użyciu, dziękuję, pozdrawiam, isza z deco-szuflada.blogspot.com

    ReplyDelete